SKRIVET: 2009-05-01, kl 13:30:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bränd blondin

valborg var fantastisk på alla de vis. : ) En spännande kväll som sluta alldeles för onykter kvart i fyra på morgonen..

Hann med en hel del igår , för party , majbrasan , mera för partyn på diverse ställen i byn , pubas på logen och till slut efter fest med bad tunna.. Så härligt tills jag av någon anledning ska ställa mig upp och greppar Röret där de eldas i från , har aldrig känt en sån smärta... AJJJ! nu snackar vi bränd blondin .. vart inte mkt mer badande för mig efter det..

Just nu ser det inte så farligt ut , men ont gör det och de lär bli värre när äckel blåsorna kommer fram :S
















Förjävla dåliga bilder , hade ju knixa till nå inställningar och inte fatta jag väl det efter mina öl..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: