SKRIVET: 2009-05-27, kl 12:39:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

åka kollektiv trafik !

Piss väder ute minst sagt , Jag vill ha sol men den lyser med sin frånvaro .. Jag hoppas att helgen blir bra iaf , dom snacka nå på vädret att det skulle bli en kanon lördag med en massa värme.. Hoppas Hoppas.. Då blir de lapa sol så mkt jag hinner sen blir det ev så att pappa ville jag skulle styra klabbilacken.. : )

Snart mina vänner måste jag promenera ner till bussen , :S  japp ! jag måste ta bussen till stan , suck!.. Lämnade ju bilen hos Sandra igår med tanke på att det fanns lite alkohol i kroppen , hade inte varit någon bra idé att köra hem.. vill ju behålla både liv och körkort för sjutton gubbar.. så en buss resa in kanske inte är så farligt ändå? ..   men ack så jobbigt ! man blir allt för bekväm med bil..




Nåja , ska facebooka lite nu innan jag måste ta ut Acke innan jag åker..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: