SKRIVET: 2009-03-30, kl 21:13:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

surmule

Så lätt det är att fastna i datorn/internets värld , har suttit här på tok för länge nu .. D har ropat och tyckt jag ska komma till soffan ist men icket , Idag är jag lite sur på han ! och det ska jag vara tills imorgon har jag bestämt , jag kan nog allt tjura lite .

från det ena till det andra , tittade somsagt runt på lite diverse bloggar här och där och hittade en tjej ( med ett för övrigt mkt vackert namn ;p  )  http://moaslife.blogg.se/  som fått sig en kanon cykel .. en KRONAN.. förstår ni hur mycket jag vill ha en kronan hoj ???
Dom är dyra , och ja är lite för snål för att lägga ut  flera tusen lappar på en cykel.. :S lägger det hellre till bilen.. haha .. men förstå hur skönt de skulle vara att sätta sig och cykla runt här i byn med hunden i sommar och gliiiida fram på en kronan hoj... vill ha ! suck ...
minndes för ögonblicket att vi har kvar ost och kex sen i helgen , dags att parkera arslet i ( den andra) soffan och göra kväll .


Rasmus

skulle fan också vilja ha en kronan cykel.. Samt jo med mej är det väll la bra antar jag.. Bättre kan dey ju vara men mycket värre också. Shyst att du har en polare som jobbar på salong ^^. Så är sjukt bra att ha har jag kommit på xD Haha.. Hur är det med "D" då? och hundarna? och Toby och alla människor? Hör knappt nått från er uppe i norr.



PUBLICERAT: 2009-03-30, 22:11:50 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: