SKRIVET: 2009-03-25, kl 20:03:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Spikat

Well , nu är det bestämt .. Vi åker upp mot Ikea imorgon fm i alla fulla fall : ) Har inte varit upp sen i höstas och jag känner att vårat hem behöver förnyas återigen : ) Egentligen är det inte Ikea som lockar mest utan att bara få åka iväg med goda vänner , som arbetslös börjar vardagarna se aningen lika ut .. Behöver ett jobb alt utbildning nu.. helst igår ! kan inte minnas sist jag kände mig så rastlös

har du ett jobb till mig ? , helst ett otroligt överbetalt , flexibla arbetstider , inga utbildningskrav.. Ring !


Rasmus

Önskar jag kunde ringa och ge dej jobb men jag behöver ett jag också :( Fan ta alla som inte ger oss jobb.. arggg... I alla fall, med mej så är det bra.. Jag håller på att gå igenom en process av grejor just nu med de tär fint ^^.



Jag hoppas att man kan träffa alla människor i Luleå och där runt ikring någon gång... Fast.. tja vi får se..



ha det bäst!



PUBLICERAT: 2009-03-25, 20:12:42 | URL: http://sheargenius.blogg.se/
Rasmus

Sv: Nja det är inte så att jag är i Luleå ofta nej xD. Jag vill komma upp för att träffa alla trevliga människor. Träffa dej, Sussi, Toby jaa alla er... Fast från början ville jag komma upp pga lite andra saker.. Men nu får jag ta det jag kan få liksom eller vad man nu ska säga. Så du va helt ute och cyklade ^^. Tyvärr.. men men, får se om jag vågar mej upp till er.. Vill inte bli kallad för stalker och yxmördare igen.. Sist så blev jag ganska sårad av det och jaa.. massa skit på det och massa annan skit från annat så.. Får se om jag vågar.



Annars då? Mår du bra? (har säkert fråga men lika bra tt fråga igen). Hur går livet? hur är det med utväxt? Ja allt sånt där? xD.



PUBLICERAT: 2009-03-25, 22:44:00 | URL: http://sheargenius.blogg.se/
mickilicious

fin blogg du har moa!:)



PUBLICERAT: 2009-03-26, 12:41:39 | URL: http://mikaelaflisanfrejen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: