SKRIVET: 2009-03-31, kl 20:31:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

jag hör bröllopsklockorna ringa..

Idag kom en fin inbjudan på posten : ) inbjudan till Sara och Josef´s bröllop i sommar , tänk nu är det dags för dom också : ) , kändes nästan som igår då Suzie och magnus traskade upp för altar gången men det är ... hmm 4 år sen nu..(???)  rätta mig om jag har fel nu suzie. (minnet sviker alldeles för ofta )
Själv får man nog vänta på ringen ett tag till , om jag inte ska behöva gå ner på knä själv förstås.. : ) i April är det ändå 8 år sedan vi träffades.. ja gud vilken snor unge man var.. : p



Som jag tidigare nämde fyller ju systerdottern 3 idag , så jag har varit hos syster och fikat tårta : ) lovely ! Men man blir så gode trött av allt surr och barn som lever om , tur att vi bara bor trappen upp så man kan komma hem och stänga av för en stund .. Oj vad jag lät gammal modig nu . : ) 

Jossan fick sig bla en eldriven 3-hjuling av sin far : )


Ikväll är det desperata , D har laddat upp med ännu mer smarrig ost till kexen , så de blir sån där mys ikväll : )


maddux

jag har utmanat dig på min blogg =)



PUBLICERAT: 2009-03-31, 23:06:50 | URL: http://maddux.blogg.se/
♣ SOFUCKT - EN GALEN NORRBOTTNING♣

Färgen blev totalt misslyckad :/ Köpte gamla vanliga röda som jag brukar ha, men den blev helt sjukt mörk denna gång. Måste göra om det någon dag :/



PUBLICERAT: 2009-03-31, 23:48:44 | URL: http://sofuckt.blogg.se/
Anonym

ush jag är uppe med tuppen men ville bara önska dig en bra onsdag :)



PUBLICERAT: 2009-04-01, 05:56:24 | URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: