SKRIVET: 2009-06-24, kl 19:23:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

ont i röva

ledsen för dålig uppdatering men de har helt enkelt inte funnits tid .. Värmen är här som alla vid de här laget borde känna till : ) och jag njuter inte lite , synd bara att man har för dålig fantasi och komma på att göra nå på dagarna.. blir mest bara ligga och lata sig ute :p 
Dock har jag idag vart iväg till durrudden och sällskapat med syrrorna och syskonbarnen.. Solat och fikat i go vädret .. Sen var de raka spåret hem , byta om .. och ut till stallet med Nina.. Tog oss skogsturen i dag.. 2h.. hon körde russ och jag red bella , skönt och spännande med tanke på att de var ett tag sen jag var och red ut nu.. men det gick bra..=) jag och bella måste bara kära känna varandra lite bättre , så många morötter kan hon se framemot .: )
har jag förjävla ont i röven.. känns ju att de var ett tag sen jag var ute och red :S

Nåja , nyss hemkommen iaf ,och en väl förtjänt dusch stundar runt hörnet !



Nina

Tjo! du ja har juh allt lite bilder på du & Bella här oxå från våran tur ;)


Caroline

Ser ut som en härlig tur =)



PUBLICERAT: 2009-06-25, 21:25:46 | URL: http://kringelmaden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: