SKRIVET: 2009-06-10, kl 12:36:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snörvel.. snörvel..

jag mår som ett arsle.. :S kände mig lite små seg i kropp och knopp redan igår men trodde det berodde på för lite sömn natten till igår..  Har dragit på mig nån jobbig förkylning så idag kmr jag mesta dels hålla till på soffan framför tv och försöka kurera mig så gott det går..
Att vara sjuk sommar tid är nog bland det värsta som finns , och IDAG då de är rätt varmt och soligt :S hade ju kunnat vara en regning dag åtrminstonne..

well .. Stolarna blev inte mycket av igår kväll , det räcker bara tyg till 3 av 4 stolar så det får vänta tills det inhandlas mer.. Nu känner jag att de skulle sitta fint med några tusen extra på kontot ( Eftersom jag inte deklarera via sms lr internet utan var i sista stund så får jag vackert vänta till august på skatteåterbäringen) så man får det färdig fixat här hemma.. Lite nya ute möbler behövs bla och jag hade gärna sluppit köpa nå som går sönder efter en säsong..

Nu är det jag som kryper ner i soffan en stund ..


tobys.se

Kom igen nu Moa =) Raka muffen du också och tävla :D



PUBLICERAT: 2009-06-10, 13:40:34 | URL: http://tobys.se
Jennie

Sen är det faktiskt så att det finns folk som måste vänta till december. Så klaga inte :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: