SKRIVET: 2009-06-18, kl 15:47:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Smygstart

Vi smyg startar midsommar firandet redan ikväll , Ska till Dan´s moster på deras årliga sommarfest .. Blir grillat , gott att dricka ( inte för mig dock , kör ikväll ) och trevligt sällskap.
Vi ska vara där redan 17.30 så det är väl dags för mig att börja göra mig i ordning =)

btw , efter min och Ninas tur till stallet igår så blev jag sådär häst frälst igen , det är vackra djur minsann och ev till veckan tar vi oss en skogstur : ) Var säkert 10 år sen sist jag red , igår satte jag mig upp i sadeln igen och de är precis som när man lärt sig cykla .. har man väl lärt sig så kan man.. trots att tiden går =)






 


Lisa

Att du vågar rida. Usch, jag är livrädd för hästar! HAHA :)



PUBLICERAT: 2009-06-18, 16:10:25 | URL: http://pluppi.blogg.se/
Jennie

Så fuskit. Jag vill oxå... Är sååå avundsjuk på dig syster yster



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: