SKRIVET: 2009-06-13, kl 18:37:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

knas !

Det blev lite av en konstig kväll igår.. For hela bunten ( jag, D , Elina och jossan) till g-stad och grilla med papps ann-louise och Frida mfl eftersom hon tagit studenten.. kvällen gick segt men var trevlig.. Redan vid tio tiden bestämde jag och Elina att åka ut till den trygga byn och dra några öl här ist för i stan och trängas bland överförfriskade studenter.. vart som sagt en konstig kväll med många missförstånd men det sluta bra iaf.. alltid ska det vara nåt.. :S
Nåja , idag var en ny dag och allt löst , det mesta skulle jag tro iaf.. :P vakna relativt tidigt ,redan vid 9 men beslöt mig för att ligga o bara små sova nån timma till tv´n , hur skönt som helst.. och inte det minsta bakfull :p

Ikväll får vi se vad som sker.. D är sugen på göra nå , även jag .. men vi  ju ser vart vinden tar oss..

ja , då vet ni..



Snyggaste student Frida : )





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: