SKRIVET: 2009-06-05, kl 20:54:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dessa jädra kläd problem..



Imorgon stundar bröllop för Sara och Josef , ser fram emot att se brudparet framför altaret och allt där till. : ) dock kommer det vanliga problemet! , vad FAN ska man ta på sig.. ja menar man vill ju inte överglänsa bruden.. haha , näe skämt o sido .. Har absolut inget i garderoben som känns nog fint att ha på bröllop .. dock en fin klänning finns men då dom lovat  MAX 10 grader så känns det inte vidare akuellt , särskilt när man inte vet hur länge vi blir där borta trots allt..

uuuuh , ska flörta med min kära sambo och se om jag kan få ett litet bidrag till nån snygg tunika : ) bröllopet börjar först 15 och ja .. affärerna öppnar ju 10 : )

ikväll blir de lugna puckar , tv , trycka lite mer lasagne som raringen kastat i hop , kanske det går ner någon muffins också : ) ha en skön fredag mina vänner !


Sara

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" nu i juni! Detta innebär att du skyltas i min vänstermeny i en månads tid tills nästa Månadens blogg utses. För att delta i tävlingen lägger du en kommentar i det här (http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/06/manadens-blogg-tavling-juni.html) inlägget, för att öka chansen att vinna så tipsa gärna dina vänner och läsare om tävlingen med ett blogginlägg, detta ger dig 5 extra röster om du går vidare (glöm inte att skicka länken till ditt blogginlägget i kommentaren). Hoppas det intresserar dig och jag önskar dig lycka till :-) (Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)



PUBLICERAT: 2009-06-05, 21:00:34 | URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com
Lisa

Är affärerna öppna idag Moa? Det är ju röd dag :/ Ses senare!! :)



PUBLICERAT: 2009-06-06, 07:44:08 | URL: http://pluppi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: