SKRIVET: 2009-06-17, kl 19:12:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bland molnen

Har faktiskt tagit mig hemifrån byn idag , Den senaste tiden har det blivit ganska mycket hemma så att säga.. klev upp med tuppen gjorde mig frukost , yes jag har ätit frulle .. Hör inte till vanligheterna kan jag ju säga.. har fruktansvärt svårt att få ner något urhuvudtaget de första vakna timmarna.. Men nu gör jag mig återigen ett tappert försök med projekt ÖKA i vikt och då vet jag att frukost är ett måste .. Men nu var det ju inte det jag var inne på, ett inlägg ang vikt , size zero  & tjockisar kommer senare ..

Somsagt var uppe med tuppen , gjorde mina vanliga morgon bestyr och väckte D .. Åkte till Tobbe och hämta upp han och sen vidare till Trolltjärn där vi hade tänkt oss på att sola.. Dock lös solen med sin frånvaro ganska ofta så de blev lite små kyligt där ett tag.. Försökte puscha T att ta sig årets dopp som han tjatat om så länge , gick inte så bra ! hade ju telefon redo att filma t.om.. Nåja , bättre lycka nästa gång.. : )

hängde lite hos han efter det , surra och försökte oss på att rengöra hans fläkt till laptopen.. Inte så lyckat det heller. :S Väl hemma har det ätits och latats på soffan.. Ska iväg med Nina på en timma och leka häst tjej ! trevligt med lite andra kvälls aktiviteter än de vanliga.. Tv´n...




★ Sussi - en galen norrbottning ★

jo kändes rätt bittert, mer för syster än för mig, men ändå :(



PUBLICERAT: 2009-06-18, 02:09:08 | URL: http://sussisliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: