SKRIVET: 2009-06-16, kl 18:55:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

---

1. Hur gammal är du om fem år? 28 (!!)
2. Vem var den sista du träffade? Dan
3. Hur lång är du? 170
4. Vilken var den senaste film du sett? mean girls igår på 4:an
5. Vem ringde du senast? Toby igår kväll
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hon kan klippa dig i veckan , här har du hennes nr .. till Rosanna
7. Vad är dagens planer? halva dagen har gått så de ser bara lugnt ut
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror nog på till vem..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? i förrgår tror jag
11. Vilken ögonfärg har du? Blå gröna
12. När vaknade du idag?runt tjugo över tio
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Det beror helt på tillfälle
15. Vilken plats föredrar du minst? Ingen aning.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis villa, äkta man, barn och fler hundar :)
17. Vad skrämde dig som barn? kommer inte på något sådär specifikt
18. Vem fick dig att skratta senast? Dan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? äger inga nu , men när jag bodde i flickrummet gjorde jag det
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationärt kör vi med hos oss.. :S
21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror väl på hur snäll D varit.. haha ;D
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? har väl hänt.. :p
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
26. Är du social?oftast är jag det
27. Vilken är din favoritglass? lakritspuck
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? mycket.. alldeles för mkt skulle jag tro :P
29. Tycker du om kinamat? Funkar.
30. Tycker du om kaffe? 4 koppar för att starta dagen..
31. Vad dricker du till frukost? svar finner ni på tidigare fråga
32. Sover du på någon särskild sida? min sida närmast fönstret
33. Kan du spela poker?  Japps , amatör mässigt
34. Tycker du om att mysa? Det gör jag
35. Är du en beroendemänniska? ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? tror inte det
37. Vill du ha barn? 2 st =)
38. Kan du några andra språk än svenska? sådär halv taskig engelska har man väl lyckats tala
39. Har du någonsin åkt ambulans? minns inte..
40. Föredrar du havet eller en pool? bara man får bada så :p
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och alldeles för mkt onödiga prylar
42. Äger du dyra smycken? Jodå.
43. Har du någon gång testat narkotika? Tyvärr
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Några karameller : )
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det måste nog vara therese när hon är i sitt esse  : )
46. Välj ett ärr på din kropp? på mitt västra pekfinger
47. Vad har du för ringsignal?sony ericsson´s orginal - kul tjej !!
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja de tror jag
49. Flirtar du mycket? mjee.. de tror jag då itne..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? på en grannfest
51. Kan du byta olja på bilen? Japps
52. Har du fått fortkörningsböter? klarat mig undan än så länge ; )
53. Vilken var den senaste bok du läste? böcker ? vad är de ?
54. Läser du dagstidningen? Absolut !
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Haha klart jag gör : )
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix..
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? nå kludd bara
59. När var du i kyrkan senast? 6/6 på sara och josefs bröllop
60. Vilka personer utmanar du? alla som har lite att göra.. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: