SKRIVET: 2009-07-21, kl 10:47:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

en liten uppdate..

Jag är nog en av de få som hurrar över lite regn idag =) har massor att göra här hemma och då passar det inte bättre med dåligt vädrer , vem har lust att storstäda när solen gassar ?
passade på att städa upp lill peggan igår när de var fin väder , nu har jag och papps lokaliiserat felet med lukten i bilen , INTE en dag för sent kan jag då säga.. Nu är den som ny igen, om inte nyare då felet fanns med förra ägaren redan =)

Liten uppdatering från lördagens reunion =) jag mötte upp Therese vid bussen och knalla till Elin och mulle vid halv sju satt och svammla lite gammal ett tag tills det börja rammla in lite annat folk , nya som gamla ansikten =) , blev en jäkla trevlig kväll med lite skvaller och massa skratt ! :D jag och Therese + två tjejer till ( vilka jag inge kommer inte ihåg namnen på) gav upp "hemmafesten" vid tolv snåret för krogen , förjävla kö till färjan så det blev allstar där vi mötte upp syrran och lars =) En blixt visit till pite hans med också , landa väl i sängen runt 5 ...(igen :S)och sov bort hela söndagen i princip..

Några bilder kmr här , resten var så tråkiga :p , Tack Elin och marcus för en jätte trevlig kväll! =)













AnnMary

Vi hette Annis och Tina ;) hehe.



PUBLICERAT: 2009-07-21, 15:02:28 | URL: http://annmary.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: