SKRIVET: 2009-07-17, kl 16:15:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bortskämd

Nog blir man allt lite bortskämd när man har elias sovande här.. de tre senaste gångerna har han inte vaknat innan 09 och idag var då inte heller något undantag 10 slog han upp sina blå och moster var utvilad =) sen har dagen spenderats i princip utomhus med undantag från då regnskuren drog över..
På nån timma kmr syrran o Hans och hämtar hem honom , men tro inte det blir lugnt för det , för när elias åker så kommer nämligen Josephine för att sova tills imorgon.. Är man inte bästaste mostern så säg? =)

D vart tvungen att jobba i natt med så nu har hans arbetsdag startat och jag hinner inte se han förän imorgon , tråkigt men det inbringar cash! förhoppningsvis är han ledig imorgon och söndag , man börjar ju sakna han nå så innerligt när man knappt setts på en vecka..

Nu ska jag se vad det ska bli till middag, sen kasta i en maskin tvätt och underhålla Elias innan han åker..  uhm?! blev jag en housewife just ?


Rasmus

Kan förstå att du saknar din andra halva.. Samt du lär va bäst Mostern.. Jag har ingen moster bara morbröder och dem alla är besvikelser och blää. Hoppas att jag blir en bättre morbror i alla fall. Samt Cosmo ^^ Haha Nice!!.. jag läser nya Elle ja ^^



PUBLICERAT: 2009-07-17, 21:10:02 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: