SKRIVET: 2009-12-26, kl 09:23:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

ut och armbågas på stan

god morgon !

Idag ska jag som (säkert många andra som skippa juldags festandet igår) ta mig in till stan på mellandagsrean :) Ikväll är de planerat fest så vad passar då inte bättre än en ny outfit kvällen till ära :) som forhoppningsvis endast går lös på någon hundralapp :)
har försökt ringa och väcka min rea kompanjon gay men han vill inte till att svara , sömn tuta! ger han en stunds sömn till medans jag gör mig iordning för dagen sen börjar telefon terrorn på allvar.. Om han inte svarar då avancerar jag till att åka hem till han och tok plinga på dörren.. för upp SKA han :D jag skyr inga medel :p

dax att börja göra sig redo så man är klar någon gång.. hur mycket extra sömn som helst ska han väl inte få ;P




Rasmus

Åh va kul!! Tänk va mycket fint ni hittar :D:D Skulel gärna vart med er ^^. Samt fick du upp Toby? :)



PUBLICERAT: 2009-12-26, 17:49:29 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: