SKRIVET: 2009-12-06, kl 12:44:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Så less att jag bara vill kräkas

Den här helgen började bra dock slutade den sämst .. Fredag : För fest hos grannarna N och J sen födelsedags fest hos Elli här i byn , bra fart på det hela och härliga människor  :)
Alla var nog lika fulla och glada skulle jag tro.. en riktigt lyckad kväll !

Lördag morgon vaknar jag av att de är dags att besöka toan.. med huvudet i den :S Trodde det skulle vara sviterna från gårdagens fest som spökade.. men så var inte fallet.. från 10 på morgon fram till sena kvällen var det kräk kalas varje kvart! en klunk vatten och det vara bara hänga i hinken:S kräk sjukan från durrudden tog mig ändå :/ Inte nog med det - den (o)trevliga veckan som kommer varje månad startade även igår , även en liten släng feber kom på besök..  ultimat otur??!
Jag var så less att jag bara ville kräkas..

vänta nu...


..aa det gjorde ju jag också !


Mår fortfarande skit - har inte fått i mig något ännu förutom lite vätska.. Ska försöka få i mig lite nyponsoppa iaf

Detta blogg inlägg tog på krafterna.. Dags att inta soff läge..



tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Men åhh krya på dig <3



PUBLICERAT: 2009-12-06, 13:46:52 | URL: http://tobys.se
Rasmus

Men moa då!.. Fy fan va illa :( synd om dej.. Så jävla jobbigt att va dålig.. speciellt när man spyr som en gris.. inte okej!:.. Hoppas du blir bättre snart..



Mvh Rasmus



PUBLICERAT: 2009-12-06, 14:23:52 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: