SKRIVET: 2009-12-20, kl 10:25:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Orphan

Då var det söndag igen - tråkigaste dagen på veckan enligt mig , dock ska jag försöka göra något roligt av dagen ist för bara vara hemma - D jobbar hela dagen också :S
Annars då .. helgen har rullat på bra - Fredagen vart de ju utgång för mig och Annie , helt ok kväll - lite för lite dans bara men de styr vi upp nästa gång :)
Lördag morgon var lite små seg - flumma med tobbe om de ena och de andra halva dagen innan vi gick till Annie o Joel på en kaffe . och där var det HETT så jävla HETT! ja alltså , Joel gillar det här med att elda i öppna spisen.. 29 grader varmt inne i v-rummet!! Då kan man lugnt säga att "bakis svettningarna" kom :)

Sen skjutsa vi in dom till några vänner på middag och jag och tobbe gjorde max och sen hem till han - kolla in en film tills jag skulle hämta A & J igen.. Orphan hette den och de var solklart den bästa film jag sett på väldigt väldigt länge.. se den !

Kolla in trailern här 

Kom oss hem till byn runt 23 tiden.. for vidare mot svedjan där de groggades för fullt.. stannade två timmar sen var det dags att fara hem och sova. Ögonen sved verkligen av trötthet.

ja och nu sitter jag här .. söndag somsagt.. Kanske jag tar mig en söndags shopping :) skulle behöva en ny kofta till julafton .. 



Therese: eftersom du inte behagar ha någon blogg adress att svara till så får det bli här :) Jo jag trivs verkligen på det nya stället - tror faktiskt det hade varit ett ställe även för dig.. :)
 


Therese

låter ju himla bra..



PUBLICERAT: 2009-12-20, 13:27:29 | URL: http://www.thebrese.blogspot.com
Rasmus

t låter som om din helg har vart helt fanastisk ^^ Önska rjag vart där och haft sköj med er! Samt skojar du? 29 grader.. Det är ju äckligt hett ^^ hehe ni kanske fick strippa lite xD Vem vet ^^.. Så, när pallrar du dej ner till stoclholm då så man får se dej igen? Om jag nu inte kommer upp igen, vi får se hur det blir med det...



Allt bra annars? Förutom att det är söndag xD



PUBLICERAT: 2009-12-20, 14:31:20 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: