SKRIVET: 2009-12-02, kl 19:11:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kräk sjuk

Josephine har kommit till oss ikväll - Elina ringde runt lunch tid och mitt i storstädandet och berätta att hon och lars åkt på kräk sjuka :S
bad snällaste mostern att hämta josephine så hon slapp vara hemma i griseriet.
Så nu är hon här - försökte gardera mig så gott det gick från basilluskerna genom att be hon skicka ut ungen på bron när jag svängde in på gården ( är ju trots att lillan som smittat dom sen fredagen då hon åkte på det ) . Och där står hon med väskan färdig packad och påsen med leksaker.. hur söt som helst och väntar :)

Åkte en sväng förbi stockis med present/julklapp åt storasyster - ingen idé att vänta till julafton med den då jag vet att hon kommer behöva den innan dess.. en platt tång.
mys med alla syskonbarn och hundar sen begav vi oss mot Ersnäs igen..

Nu är vi proppmätta på hamburgare och pommes som jag kasta ihop då vi kom hem ..

men så fort maten lagt sig så sliter jag upp skum tomte påsen.. :) ingen moster utan karra va?! , Det är ju trots allt lill lördag :)


Rasmus

Fy fan för magsjukan.. Ursh nee man får ju mardrömmar av sådant crap typ!.. Samt jasså, va världens bästa moster och hämtade syskonbarnet D Det va ju ytterst snällt av dig Moa :D.. Hoppas bara itne du blir sjuk nu, bacillerna sitter ju på allt.. hud, kläder jaa allt..



Samt kan inte du bjussa mej på skumtomtar vaa ^^



PUBLICERAT: 2009-12-02, 23:01:49 | URL: http://sheargenius.blogg.se/
Lisa

Är det juleskum du pratar om?! Me like! ;D



PUBLICERAT: 2009-12-03, 07:55:07 | URL: http://pluppi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: