SKRIVET: 2009-12-09, kl 22:04:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Franskt

Äntligen hemma i lugnet - bara jag och hundet :) Ska snart göra mig redo för natten då det blir jobb imorgon. :) var nog en månad sen sist jag jobbade så de blir en prövning till att komma ihåg alla dessa små detaljer - nåja , nog vet jag det ska sitta.

Vart inte att göra nå franska naglar på Elina idag - hennes egna är så långa och tjusiga så varför förstöra. istället gormade (verkligen kämpade) jag bort de jag gjorde på mig själv för nån dag sen och började pilla på nytt och franskt . Tyckte återigen att de blev helt godkänt .. Nu är de bara fortsätta öva änu mer.. Någon ? ;)

 


Anonym

har du gjort de helt själv isåfall kommer ja fortast möjligt bara ja e ledig haha


Suzie

Jag vill,jag vill, jag vill :) Kram


Martina

Du kan få komma hit och göra naglar på mig nån dag om du vill. =) Jag bjuder på kaffe!



PUBLICERAT: 2009-12-12, 12:59:02 | URL: http://notyourentertainment.blogspot.com/
mickilicious

jag ställer gärna upp när du vill hahah=)



PUBLICERAT: 2009-12-16, 13:41:42 | URL: http://mikaelaflisanfrejen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: