SKRIVET: 2009-12-12, kl 15:56:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ersnäs vs Örnäset

Idag vaknade man tjugo i tio fräsch och utvilad.. somna nog redan vid 22 igår. Blev kaffe och snabb lunch sen var det dags att hjälpa (nu mera) exgrannarna Nina och Jarkko att flytta ut. tjugoelva svängar upp och ner - nu gruvar jag mig för den ev dagen vi ska flytta.

Efter det gjorde jag storheden lite snabbt , bolaget och lite annat - blir visst flytt öl hos N & J på örnäset ikväll -
Kan bara inte förstå hur dom lämnar Ersnäs city för Örnäset , vad är inte bättre än att bo på byn ;P

Nyss ätit - tänkt ta en dusch (nr2) efter allt bärande som blev sen en snabb dammsugning tror jag..

( jag är ledsen Jarkko men jag hade inte annan bild på dig . :D )


Rasmus

Skoj med flytt.. jobbigt dock att hjälpa till men man mår säkert bra av att hjälpa andra..



Hur är det med Moa annars då?



PUBLICERAT: 2009-12-12, 16:40:32 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: