SKRIVET: 2009-12-07, kl 21:32:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

En tidig julklapp

Mått som en stjärna idag efter helvetes helgen - skönt att det är över. Nina undrade om jag ville följa med och ränna - självklart då jag ledsnat på dessa väggar på två dygn inne..
Blev att göra storheden , Nina behöva lite flyttsaker och jag behövde lämna åter några kläder jag köpte förra veckan..

Efter en lunch på coop restaurangen och en del rännandes så avslutade vi på ica maxi för diverse små köp. Av någon anledning hamnar vi på bokavdelninge - en avdelning jag besöker mycket sällan. Nina står och gräver bland nå favoriter då jag ser ett bord med bok rea skyltar. Går dit och vad ligger då inte framför näsa på mig ?

jo en bok om att gå...

 

för 39:- hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att det ens fanns en sådan bok...

Snabb läste igenom den direkt jag kom hem och det finns allt man behöver och lite till - En tidig julklapp till mig själv som jag verkligen kommer slita med hälsan 


ur boken :
 
" Du har just pressat i dig frukosten, som egentligen var större än du önskat ( men vad gör man inte för att gå upp i vikt ) och trots att det känns som om magen står i fyra hörn så måste du dra åt skärpet för att byxorna eller kjolen ska sitta uppe. Du suckar och påminner dig om att du egentligen måste sy in kläderna innan du använder dom. "



TACK Camilla Porsman och fitnessförlaget för en bok som kommer glädja så många.. såå många




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: