SKRIVET: 2009-12-14, kl 16:07:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det tar sig..

..sa mordbrännarn

Skämt o sido.. Fick mig ett trevligt samtal på em när jag satt hos Nina och Jarkko. De ringde från Inre kraft och behöver extra vik under jul till annan kund än vart jag brukar vara - självklart tackar man ja så imorgon ska jag iväg och träffa denna människa och efter det så får vi se om det blir mer jobb för mig :)
Det tråkiga i det hela är att de blir att jobba bla julafton isåfall - hade sett framemot en jul hos pappa , men jobb går givetvis före , sånt man får räkna med när man är spring vikarie. Ger fint klirr i januari kassan åtminstonde :)

nåja .. Annars är man ganska nyss hemkommen.. blir att städa upp lite och köra igång några maskiner tvätt i brist på annat - måndagar händer det inte mycket..
D jobbar sent så det är bara jag och Acke hemma .. ska nog värma upp lite glögg och julpynta granen .. jo så får det bli.


Martina

Apropå naglar: kanske till helgen. Nu blev jag ju sjuk mitt i allt så jag får se när jag börjar känna mig bättre.



PUBLICERAT: 2009-12-14, 18:27:40 | URL: http://notyourentertainment.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: