SKRIVET: 2009-08-13, kl 20:38:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

hon den där latmasken

Jo vilken dag alltså , hjälp pappa på gården med Elina .. Rensat lite rabatter och dyl. dock inte klar ännu men vad kan man begära av en latmask som mig :p Sen har suzie varit förbi och hälsat på med Ronja , kirrat hennes naglar lite och snackat gojja. : )
Är helt färdig efter att Jossan och Elina stannat över natten , gissa vem skrot ungen ska ha upp och göra välling? , mamman dög då inte , var med nöd och näppe jag tog mig upp strax före åtta när jag först kom i säng runt 02 :S men vad gör man inte för syskonbarnen..

Nu ska vi ta och göra oss sen "middag" , får se vad vi lyckas koka ihop idag..


Rasmus

Din stackare xD upp så tidigt när man går och sover så sent.. Fyfan!!.. När mina syskonbarn är hemma hos oss så väcker dem mej aldrig och thank lord for that!



Hoppas att ni får en riktigt god middag ;-)



PUBLICERAT: 2009-08-14, 12:13:43 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: