SKRIVET: 2009-08-14, kl 21:23:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

alone !

Fantastiskt skön kväll har jag framför mig , lugnt och fridfullt här hemma .. D jobbar natt och Isak har lånat Acke. : ) Jag ska bada badkar , måla lite naglar och annat sånt där tjejigt.. Bara njuta av lugnet : ) har även hunnit med att skicka in en jobb ansökan nu på kvällen efter jag kom hem från kalix. Håller tummar och tår att jag får det ,  hade varit skönt med för det första ett jobb och för det andra där. : )

I kalix har jag inte gjort mycket mer än skjutsat upp far som skulle köpa sig en bil , vilken i ordningen vet jag inte ;p bil fanatikern nr 1. Ganska lustigt när pappa visste mer än självaste gubben som ägde bilen och var MEKANIKER (!?) han visste inte ens vart man öppna bagage luckan .. haha ..

Nu dags att spola upp karet och sen bara vara. : )

god kväll där ute i dimman ! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: