SKRIVET: 2009-04-11, kl 20:00:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

payback time ! ;p

Idag har vi ätit mysig påsk middag : ) Jag , Elina , Dan och lill Jossan.. Är inte alls särskilt traditionell av mig så det här är nog första året vi kör på en påsk middag , gott var det och mätta blev vi ! : )

Annars då ? , är trött som ett as , känner att kvällen kommer bli tidig.. Skönt med lite lugn och ro för omväxlingsskull .. blir robinson för min och Dan´s del sen antar jag att jag kryper ner för kvällen.. kul tjej !? :P

Börjar sakna min gaylord också , nu har vi inte umgåtts sen tisdagens bravader .. Det här håller inte :p dags för att mötas upp snart : )




tänker även ge igen på han och publicera bilden på han och petter, den han censurerade sitt ansikte på för att tyckte han hade för konstig min på.. men att lägga ut en fyllo video på mig och han .. Nä de censureras inte.. phf ! payback time : )

här är orginal bilden :D


Toby Hagberg - ♣ Boys style in a gay's life ♣

Fyfaaaan nu kommer alla videobloggar upp HAHAHA=P



PUBLICERAT: 2009-04-11, 20:29:37 | URL: http://tobys.se
Toby Hagberg - ♣ Boys style in a gay's life ♣

Haha joo! Dom värsta ;D



PUBLICERAT: 2009-04-11, 20:55:45 | URL: http://tobys.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: