SKRIVET: 2009-04-30, kl 12:04:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

att de alltid ska hända mig..

Lite mer effektiv än vanligt har jag varit idag ,För en gångsskull vart det bolaget i tid , brukar alltid vara i sista minuten.. Men eftersom Nina ville göra bort det i tid så haka jag på.. Var där redan vid 11 och de var smock med folk.. Märks att det är Valborg : )
vad händer då jag betalat och packat mina varor och ska gå.. jo , PÅSEN går sönder !! alla öl drar i backen.. ni sku se nån som skämdes ögonen ur sig... hatar sånt där men som plåster på såren så var jag inte den ända , de klirrades från höger och vänster på hela bolaget , fabrikats fel på påsarna , dom gröna . gick hål i var enda en så fort de lyftes.. Som tur var krascha endast en av mina öl så de var fort gjort att hämta en ny..
men jag är helst inte med om det nån fler gång.. gaah !

Blir gilla med Pappa & Ann louise i em.. sen tar jag Acke och går till Nina , sen ser vi vad kvällen har att bjuda på .. Antagligen blir det majbrasan och bya pubben på logen som i vanlig ordning : )

Solen skiner och jag tänkte ta mig en promenad med Acke i fina vädret , väntar bara på att D ska ringa först.. Känns mindre bra när de är tids bestämt våra samtal.. : (

Nu ska jag inte bli att för depp , ska se vad T bestämt sig för , hoppas hans bya känsla infinner sig : )

Simma lugnt !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: