SKRIVET: 2009-04-29, kl 21:03:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Är huvudet dumt får kro... huvudet lida.. :S

Dagen idag har varit hemsk! Hade "avskeds fest" igår och de blev några glas för mkt.. Både Tobbe, Jag och Sandra har legat spak hela dagen på varsina håll med diverse krämpor , usch , valborgs festandet känns inte allt för lockande nu.. haha..

Varit i Boden hela fm idag , D gjorde busskorts uppkörningen , Gick galant , utan anmärkningar : ) Så nu har min gris hela raddan körkorts behörigheter.. är ju inte det minsta avis.. nä int just!

Hemma i läggan efter vi har spenderat ett par dgr hos pappsen.. Imorgon gäller stortstädning , har halva lägenheten full i "nya" saker efter vi tömt elinas boende.. vet inte vart jag ska göra av allt.. vill ha så mkt men de finns inte mkt till plats.. Har en trea men grejer till en 5.a minst... Nåja , är ju bra den dagen vi köper hus : )

Nu ska jag glotta vidare på hockey matchen..
Här bjuder jag på lite bilder från gårdagen : )


visst är dom fina ? : )


Pärons barbara åkte fram : )


Oskar , otroligt fokuserad på någonting.. kanske Alicia :P


Tummen upp ! :D


Min älskade : ) Mitt allt ! <3


Mina stjärnor : )


Rasmus

Jaha, grejer för en 5a när man bor i en 3a.. Det låter lite illa ^^ haha tur att du ska stor städa. I alla fall, roliga bilder du lagt upp och jag hoppas hokeymatchen va nått att se på :)



Sköt om dej och ha det så trevligt när Toby kommer förbi sen ^^



PUBLICERAT: 2009-04-30, 11:00:14 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: